خواص غوره و آبغوره

ساخت دستگاه انار دانه كن، قيمت دستگاه انار دون كن،ساخت دستگاه انار دون كن،خريد دستگاه انار دونه كن

خواص غوره و آبغوره

۴ بازديد
غوره، میوه نارس و سبز رنگ انگور می باشد که طعمی ترش با خواص بی نظیر دارد از برگ درخت مو تا شکوفه و میوه‌ آن استفاده‌های زیادی می‌شود. میوه انگور را به شکل‌های مختلف مصرف می‌کنیم و از خواص آن بر سلامتی کم‌وبیش آگاهیم. آبغوره به خاطر ترکیبات ضد عفونی کننده، پاک کننده معده و روده است و در دفع کرم روده نیز بسیار موثر است.  آبغوره، حرارت خون و صفرا را می نشاند، تشنگی را برطرف می نماید، جگر را قوت می بخشد، رطوبات بدن را دفع می نماید و سستی اعضای بدن را برطرف و استحکام می بخشد.

برخی از افراد دارای اضافه وزن در رژیم خود مصرف آبغوره به صورت ناشتا را قرار می‌دهند. اگرچه این روش می‌تواند مفید باشد اما توجه داشته باشید که مصرف آبغوره به صورت ناشتا در طولانی مدت می‌تواند به دستگاه گوارش آسیب برساند. آبغوره در غذا باعث خوش‌‌طعم شدن آن می‌گردد و اشتها را تحریک می‌کنند.

تلفن : ۰۹۱۷۰۰۱۶۹۶۹
وب سایت : www.farsanar.ir
دستگاه ابغوره گیری

قیمت دستگاه آبغوره گیری خانگی

این محصول سالم و طبیعی به هم به روش سنتی و هم با استفاده از دستگاه آبغوره گیری خانگی و صنعتی تهیه میشود و طعمی مطبوع و لذیذ به غذای شما می دهد. دستگاه آبغوره گیری در حوزه ماشین آلات صنایع غذایی و کسب و کار های خانگی و کارگاهی بسیار محبوب می باشد. شرکت فارس ماشین سازنده انواع دستگاه های آبگیری از قبیل دستگاه آبلیمو و آبغوره گیری با کیفیت عالی میباشد. دستگاه آبغوره گیری صنعتی و خانگی با امکان ارسال به سراسر کشور با بهترین امکانات عرضه میشود برای استعلام قیمت دستگاه آبغوره گیری خانگی و سفارش دستگاه با ما تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.