آرشیو مهر ماه 1401

ساخت دستگاه انار دانه كن، قيمت دستگاه انار دون كن،ساخت دستگاه انار دون كن،خريد دستگاه انار دونه كن

آموزش کاشت انار و نگهداری از آن

۴ بازديد
کاشت و پرورش یکی از میوه‌های بهشتی با دانه‌های یاقوتی، سفید یا تلفیقی و بسیار محبوب در سراسر دنیا، کاشت درخت انار، است. انار یکی از میوه های بسیار زیبا و منحصر به فرد است. شکوفه های این میوه خوشرنگ و جذاب است؛ همچنین خود این محصول نیز طعم بسیار شگفت انگیزی دارد.

تلفن : ۰۹۱۷۰۰۱۶۹۶۹
وب سایت : www.farsanar.ir
دستگاه آب انار گیری در اصفهان

دستگاه آب انار گیری اصفهان

برای پرورش و کاشت درخت انار چند راه وجود دارد: استفاده از نهال، استفاده از قلمه و استفاده از بذر انار. برای کاشت درخت انار استفاده از بذر آن توصیه نمی‌شود زیرا حداقل پس از سه سال محصول می‌دهد. بهترین روش برای کاشت درخت انار، استفاده از قلمه‌ی آن است.
قبل از انجام هر اقدامی لازم است با مطالعات خاک شناسی و بررسی پروفیل خاک محل احداث باغ، از عدم وجود لایه های غیرقابل نفوذ اطمینان حاصل نمود. از جمله ی ویژگیهای با ارزش درخت انار، انعطاف پذیری آن نسبت به انواع خاکها و تحمل کم آبی و شوری آب و خاک می باشد. انار را می توان در انواع خاک ها از شنی تا رسی و حتی اراضی شور کشت کرد، اما درخت انار برای رشد مطلوب، به خاکی با زهکشی خوب و بافت متوسط رسی احتیاج دارد.

کاشت انار از طریق پاجوش:
روش دیگر کاشت انار و تکثیر آن، پاجوش است. در اواخر زمستان لازم است تا پاجوش‌های مرغوب درختان انار را از محل اتصال آن به تنه جدا و به همراه ریشه از خاک خارج نمود. سپس آن را در گودالی در خزانه یا زمین اصلی کاشت. از آنجایی که در این روش بازده و کیفیت محصول مطلوب نیست و میوه‌ها دیرتر و در اندازه‌های کوچک به بار می‌نشیند، کاربرد کمتری دارد. البته اگر باغی دچار سرمازدگی شود و ناچار به احیای آن و نیز کاشت درخت انار، باشیم، این روش پیشنهاد می‌گردد.

زمان کاشت درخت انار به روش نهال یا قلمه زدن
کاشت نهال انار یا قلمه زدن آن در اوایل بهار مناسب است.برای کاشت درخت انار به روش کاشت نهال این گیاه گودالی به عمق ۶۰ سانتی‌متر حفر کنید و نهال انار یا قلمه را به صورت عمودی داخل خاک قرار دهید.
انتهای قلمه باید ۱۲٫۵ الی ۱۵ سانتی‌متر از سطح خاک فاصله داشته باشد. با این حال بهترین روش برای کاشت درخت انار استفاده از روش قلمه زنی است.

قیمت دستگاه انار دون کن صنعتی

قیمت دستگاه انار دون کن صنعتی

شرکت فارس ماشین تولید کننده انواع دستگاه انار دانه کن صنعتی و آبگیر انار در ایران میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت  www.farsanar.ir مراجعه نمایید.